054-2007181

אירית מידן זמרת לאירועים

זמרת לאירוע עסקי

כאשר ישנה אווירה נעימה ברקע, ניתן ליצור מינגלינג פורה בין האורחים במהלך האירוע, שיוביל לבניית קשרים עסקיים. זאת לצד גיבוש צוות העובדים וחיזוק הנאמנות שלהם לחברה. מי שתסייע לכם ליצור את האווירה המתאימה לאירוע חברה או לכנס העסקי שלכם, זוהי אירית מידן.

אירית מידן, זמרת אירועים

אירוע חברה בלתי נשכח

מי שתסייע לכם ליצור את האווירה המתאימה לאירוע חברה או לכנס העסקי שלכם, זוהי אירית מידן. אירית בעלת ניסיון רב כזמרת של אירועים עסקיים עבור חברות בכל התחומים והענפים. כזמרת מנוסה שהופיעה בהרכבים רבים, אירית תנעים את האוזן שלכם עם קולה הערב והמרגש ועם קאברים מפתיעים במגוון רחב של סגנונות מוזיקליים לפי טעמכם האישי, לדוגמה – שירים ישראליים, שירים לועזיים, מוזיקת ג'אז, בלדותצ אקוסטיות וצ'ילאאוט. 

מבחר סגנונות מוזיקליים לאירוע שלך

בין אם אתם מעוניינים ללערוך אירוע חברה בסגנון שנות ה-70 או אירוע חברה באווירת רוקנ'רול – אירית תשמח להתאים את ליין השירים לפי נושא האירוע לבחירתכם. בזכות שירתה הנעימה והופעתה הייצוגית הכוללת תלבושות אלגנטיות ומרשימות, היא תעניק לאירוע שלכם יוקרה שאין שנייה לה. כך, היא תחזק את תדמית העסק שלכם ותסייע לכם ליצור אירוע שיותיר רושם רב על צוות העובדים, על הלקוחות שלכם ועל השותפים העסקיים. 

אירית מגיעה לכל אירוע עם הציוד שלה הכולל סאונד, מערכת הגברה ונגנים מוכשרים, כך שאין לכם כל צורך לדאוג לבירוקרטיה הכרוכה בארגון ציוד להופעה. 

עם הזמרת אירית מידן תוכלו ליהנות משקט נפשי וביטחון שהאירוע שלכם יהיה מוצלח במיוחד. אתם מוזמנים ליצור עם אירית קשר, והיא תשמח לשדרג את האירוע העסקי שלכם ולהפוך אותו לבלתי נשכח.

אירית מידן זמרת לאירועים
אירית מידן, זמרת אירועים

שמי אירית מידן, וביחד נהפוך חלום למציאות

לבדיקת זמינות לתאריך האירוע:

שמי אירית מידן, וביחד נהפוך חלום למציאות

לבדיקת זמינות לתאריך האירוע: